ניקיון אחרי שיפוץ

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

רגע לפני שנכנסים לדירה

מזל טוב! בשעה טובה קבלן השיפוצים סיים את כלל הליקויים ושיפוץ הבית הסתיים. כעת, נדרש לנקות את הבית בצורה יסודית כהכנתו לכניסתכם המחודשת.

ניקיון אחרי שיפוץ איננו משימה לידיים בלתי מקצועיות, גם אם אתם אשפי הניקיון הביתי, מדובר על תהליך מורכב וארוך אשר נדרש לבצע אותו בצורה מקצועית ויסודית על ידי חברת ניקיון איכותית, אמינה ואדיבה, המעניקה ללקוחותיה שירותי נקי ונוצץ מעל המצופה.

ניקיון לאחר שיפוץ

מי צריך ניקיון אחרי שיפוץ?

לא משנה מהו היקף השיפוץ אותו ביצעתם, בסיומו ביתכם יהיה עמוס בפסולת בניין אותה השאירו אחריהם הפועלים, אבק יעטר כל חלקה בביתכם ואפילו כתמי צבע שנותרו על רצפת הבית וארונות המטבח.

אלו הן בדיוק הסיבות ההופכות את התחום של ניקיון לאחר שיפוץ לפעולה כל כך מורכבת. יש לפנות את פסולת הבניין לאתר פינוי פסולת מורשה בלבד, לנקות את כל כתמי הצבע, גם בפינות הנסתרות ביותר, לטאטא את האבק ולבצע שטיפה מקצועית בעזרת מכונת שטיפה שאיננה פוגעת בריצוף, אך מעניקה את המראה מלא הברק.

שלבים בביצוע ניקיון אחרי שיפוץ

  • פינוי פסולת בניין שהותירו אחריהם הפועלים לאתר מורשה – פינוי הפסולת לרחוב יזכה אתכם בקנס מתנת הרשות המקומית
  • ניקוי אבק ראשוני וטאטוא ראשוני של רצפת הבית
  • הסרת כתמי צבע מחלונות הבית, דלתות, ארונות ומרצפות
  • ניקיון יסודי של החלונות, תריסים, מסילות, דלתות ומשקופים, ארונות אמבטיה וארונות מטבח
  • ניקיון וחיטוי של חדרי האמבטיה והשירותים
  • ניקיון לאחר שיפוץ כולל שטיפה יסודית של רצפת הבית

דגשים לביצוע ניקיון אחרי שיפוץ

  • יש לוודא כי מבוצע שימוש בחומרי ניקוי המותאמים למרצפות הבית, ארונות המטבח והכלים הסניטריים – הניקיון היסודי מחייב אתכם לבצע שימוש בחומרי ניקוי חזקים ולכן יש לוודא את התאמתם.
  • במסגרת ניקיון לאחר שיפוץ, אין להפריז בכמות המים לטובת הניקיון ולשטוף רק לאחר טאטוא והסרה של כלל האבק.
  • הסרת כתמי הצבע נדרשת להתבצע בזהירות ובמיומנות, מבלי לפגוע בשכבת האבן או העץ ובכך לגרום לשריטות מיותרות שיישארו אתכם עד לשיפוץ הבא.

חברת ניקיון אחרי שיפוץ

לאחר השקעה כספית גדולה בשיפוץ הבית, רבים בוחרים לבצע את הניקיון לאחריו באופן עצמאי, במקרה זה יש לבחון את העלות האלטרנטיבית של הניקיון העצמי לעומת שכירת שירותיה של חברת ניקיון לאחר שיפוץ.

יש לקחת בחשבון את עלות רכישת חומרי הניקיון הייחודיים, כלי עבודה והכי חשוב עלות הזמן וההשקעה הפיזית הנדרשת מצדכם, לא הייתם מעוניינים לשמור את ימי החופש בזמן שמישהו אחר מנקה את הבית בעבורכם?

אנו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון העבודות אותן ביצענו למאות לקוחות מרוצים לאורך שנות פעילותינו בתחום, רמת גימור הניקיון הגבוהה אותה אנו מעניקים, בשילוב מחירים אטרקטיביים השווים לכל כיס, הפכו אותנו לאחת מחברות הניקיון המובילות כיום את שוק ניקיון הבתים לאחר שיפוץ בישראל.

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן