ניקוי שטיחים – לבד או באופן מקצועי?

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

נדמה שבשנים האחרונות מקבל השטיח מקום של כבוד בבית, והוא לא משמש יותר כפריט פרקטי בלבד שנועד לחמם את הרגליים שלנו בחורף. למעשה, בבתים  ובמשרדים רבים פורשים שטיחים מעוצבים ויוקרתיים בכל ימות השנה, מה שבהחלט תורם לאווירה החמימה והנעימה. אלא שעל אף יופיו המשגע, השטיח שלנו צובר לאורך הדרך לא מעט אבק, לכלוך, שערות וגם כתמים. כדי להתמודד עם האתגרים הללו, לשמור על שטיח נקי ולהבטיח שהאריג הנפלא ישרוד מעמד וילווה אותנו במשך שנים, אנחנו זקוקים לניקיון שטיחים איכותי. כדי להגיע אל המטרה הזו יש שני מהלכים עיקריים שעומדים לרשותכם. הראשון כולל תחזוקה שוטפת שתוכלו לבצע בעצמכם, בלי הרבה מאמת, והשני כולל הזמנת שירות מקצועי של חברת ניקיון המציעה, בין היתר, גם שירות של ניקיון שטיחים מקצועי.

 

הגיע הזמן להתחיל לשאוב

גם אם אתם לא עושים זאת בעצמכם (או שאתם עושים זאת אבל מסרבים להודות), רבים בוחרים לוותר על שואב האבק ומסתפקים במטאטא פשוט כדי לגרוף החוצה אבק ולכלוך. הבעיה היא שכאשר מדובר בשטיח היוקרתי שלכם זה בהחלט לא מהלך נבון. הסיבה העיקרית לכך היא שהמטאטא רק דוחף את הלכלוך פנימה אל תוך הבד, ואף מביא עמו לכלוך חדש שנצמד לראש המטאטא כשניקיתם את החצר או את השערות של הכלב מחדר האמבטיה. ניקוי שטיחים איכותי, אם כן, יתחיל דווקא בשאיבה, וכמה שיותר יסודית.

 

טיפול ראשוני בכתמים

ניקוי שטיחים כולל הרבה יותר מאשר שאיבה יסודית מדי שבועית. למעשה, אחד הנושאים החשובים ביותר שעליהם כדאי לתת את הדגש, הוא הטיפול הראשוני בכתמים. סביר להניח שגם לכם נשפך הקפה או יין אדום, גם אצלכם הכלב חוזר הביתה עם בוץ, ולפעמים גם רוטב הקטשופ מתיז לכל עבר. בשלל המצבים הללו מהרו לטפל ולמנוע מהכתם להישאר, להתייצב ולהישאר לאורך זמן. מטלית לחה (ללא שפשוף) תספוג את הכתם הנוזלי, ערבוב כוס מים עם כפית (או שתיים) של אבקת כביסה וכן מעט חומץ או מיץ לימון, כל אחד מהתרכובות הללו יכול לעזור, אם כי מוטב שתבחנו אותו קודם בפינה נסתרת, רק כדי שתהיו בטוחים שהתערובת הזו לא תסב נזקים חדשים.

 

ניקיון שטיחים מקצועי

אם אתם מקפידים על ניקיון שטיחים שבועי, מטפלים בכתמים כשהם צצים ושואבים באופן קבוע, אתם בהחלט עושים הרבה מאוד כדי להבטיח את תקינות ואיכות השטיח שלכם לאורך זמן. עם זאת, חברת ניקיון המתמחה בפתרונות מדויקים ואיכותיים תעזור לכם לבצע ניקיון איכותי ויסודי, שהוא בהחלט מומלץ מדי תקופה, ולו רק כדי לרענן את מראה השטיח ולהבטיח את עמידותו לאורך זמן.

 

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן