ניקוי וסידור הבית אחרי מעבר דירה

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

כל מי שאי פעם עבר דירה, יודע שההובלה של החפצים לדירה החדשה היא רק חלק אחד מן העבודה ולפעמיים הסידור של הדירה החדשה והניקיון שלה לוקחים לא פחות זמן.

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעבור את כל זה בשלום

הקדימו תרופה למכה

הדרך בדרך כלל לא עושה טוב לארגזים שבהם ארזתם את כל החפצים, וגם אם שום דבר לא נשבר בדרך, יכול מאוד להיות שתגלו שלא מעט אבק ולכלוך חדר לתוך הארגזים. לכן, נקו היטב כל חפץ או פריט לפני שאתם ממקמים אותו בעזרת חומרי הניקוי המתאימים לו (גם מכשירי חשמל גדולים). זה יעזור לכם לשמור על דירה נקייה ויחסוך לכם את התסכול.

איך לנקות אחרי שיפוץ?

אם הדירה אליה אתם עוברים עברה שיפוץ יסודי, ניקוי של כל הכתמים וסימני ההדבקה מהעבודות השונות יכול לקחת לכם כמעט יום שלם. לכן, במקרים כאלו כדאי לכם להשתמש בחברת ניקיון מקצועית כמו “פוליש תפארת” שתוכל לעשות את העבודה בכמה שעות בלבד בעזרת צוות ניקיון מקצועי.

גם אם הדירה אליה עברתם לא עברה שיפוץ יסודי, לא יזיק לשטוף את הרצפה על מנת להיפטר מכל הלכלוך שהשאירו אחריהם הדיירים הקודמים (במיוחד כאשר גם הם פינו לא מעט חפצים). מקומות רגישים נוספים שצריך לנקות הם חדרי האמבטיה, המטבח והשירותים, שם יכולות להיות סתימות ולא מעט לכלוך בתוך הצנרת או הארונות (בדרך כלל אפשר לנקות אותם בעזרת כמה כלים פשוטים שאפשר למצוא בכל חנות לכלי עבודה).

כמובן שאת הניקיון רצוי לבצע לפני המעבר או לפחות לפני שפורקים את הארגזים, אחרת יהיה צריך להוסיף עוד כסף עבור הזזת הרהיטים ובעצם סתם עשינו עבודה כפולה.

איך לסדר מהר יותר?

סידור של כל החפצים בדירה החדשה יכול להיות הרבה יותר יעיל אם מסמנים מראש את תכולת הארגזים והיכן בדיוק יש למקם אותם. כך אפשר להימנע ממצב בו כל הארגזים תקועים ליד הדלת וכל הזזה שלהם יכולה להיות מאמץ (במיוחד אם מדובר בארגזים כבדים).

אם העברנו מגירות וארונות, או קנינו כאלו שיש להרכיב, רצוי לסיים איתם לפני שפורקים את שאר הארגזים.

לנצל את הזמן כדי לבצע הדברה בטוחה

אם הדבר מתאפשר, כשבוע לפני שמבצעים את המעבר, אפשר לעשות הדברה כוללת לדירה (ניתן גם לשקול “הדברה ירוקה” עם שימוש מופחת בחומרים כימים). המרווח הגדול יחסית נדרש מכיוון שבמשך מספר ימים לאחר ההדברה רצוי מאוד לא לשטוף את הרצפה על מנת שהחומר יוכל לעבוד בצורה אפקטיבית.

בכל מקרה, חשוב לזכור בשביל הובלת דירה כדאי להיעזר במומחים, אלו יכולים לחסוך לכם הרבה זמן וטרחה, גם אם ביצעתם את כל או רוב מה שכתוב למעלה…

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן