מנקה פרטי או חברת ניקיון

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

מנקה פרטי או חברת ניקיון?

הדילמה הזו מוכרת לכל בעל עסק. החלטתם לצאת מהבית, לשכור משרד וגם לגייס כמה עובדים שיעזרו לכם להתמודד עם המשימות הנערמות ולקדם את העסק לשלב הבא. לצד הברכות וההתרגשות אתם מבינים שיש גם צעדים הכרחיים בדרך, לרבות בחירת ריהוט וטיפול במנהלות, אבל יש נושא אחד משמעותי מאוד והוא משפיע על חזות המשרד ועל המסר שמגיע ללקוח לא פחות מצבע הקירות או השולחן – הניקיון. אם אתם מתלבטים בין מנקה פרטי לבין שירותיה של חברת ניקיון מקצועית שמעניקה שירות לעסקים, לפניכם סקירה קצרה שתעשה לכם סדר בבלגן.

מי משלם את המשכורת?

מנקה פרטי עשוי להציע לכם שירות מוזל יחסית, אבל רגע לפני שאתם מתרגשים לשמע הסכום האטרקטיבי עצרו וחשבו את העלות האמיתית שתצטרכו לשלם. גם אם נדמה לכם שאתם עומדים להיכנס למערכת יחסים של לקוח וספק, האמת היא שאתם עומדים להפוך למעסיקים בין אם תרצו ובין אם לא. משום כך תידרשו לשלם גם ביטוח לאומי, נסיעות, דמי הבראה ושלל תשלומים נלווים, כך שכדי לחשב את עלות המעסיק שלכם תצטרכו להוסיף כ-30 אחוזים נוספים לסכום שנקבע, אם לא יותר. לעומת זאת, חברת ניקיון חוסכת מכם את כאבי הראש ומעמידה לרשותכם מנקה (או מנקים) על פי הצורך שתגדירו, בסכום קבוע וידוע מראש, ללא הפתעות.

מי מחליף את המנקה החולה?

מותר למנקה שלכם להיות חולה מדי פעם, ולמרבה הפלא מותר לו גם לצאת לחופשה או לאחר כשיש לו סידורים דחופים אחרים. הבעיה היא שבזמן שהוא שוכב במיטה עם דקסמול וערימות של טישו אתם יושבים במשרד עם טינופת וערימות של אשפה. חברת ניקיון מקצועית לעסקים פותרת לכם את הבעיה הזו. זאת משום שלחברת ניקיון צוות רחב של עובדים, כך שאם מנקה אחד חולה תמיד יהיה מי שיחליף אותו. אתם לא אמורים לטפל בבעיה או להיות מודעים לה מלכתחילה. בדיוק בשביל זה אתם משלמים, וזהו חלק מהשירות המקצועי שתקבלו מחברת הניקיון שלכם.

מה אתם צריכים?

לבסוף, זכרו שמול חברת ניקיון יש לכם אפשרות להגדיר כל צורך וכל מטרה. אם תרצו לבצע פוליש מפעם לפעם תוכלו להיעזר בחברה מנוסה עם ציוד מתקדם וצוות מיומן, ואם תצטרכו ניקוי שטיחים יסודי או ניקיון לאחר צביעת המשרד תוכלו לקבל גם את השירות הזה. מנקה פרטי יתקשה להציע לכם את השירותים הללו, בעוד חברת ניקיון תדע למצוא מענה מדויק לכל צורך.

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן