מחפשים טיפים לניקוי דשא סינטטי פשוט וקל?

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

מדוע אנשים מעוניינים בהתקנה של דשא סינטטי בחצר הבית שלהם? בין השאר, משום שאחד מהיתרונות המשמעותיים של הדשא הסינטטי הוא שהרבה יותר קל לנקות ולתחזק אותו מאשר דשא רגיל! עם זאת, גם אם זה קל יותר, זה לא אומר שצריך להזניח את הדשא הסינטטי שלכם. הוא בהחלט זקוק לטיפול – אלא שפשוט הטיפול עצמו איננו מסובך. לכן, החלטנו לחלוק אתכם מספר טיפים לניקוי דשא סינטטי שתוכלו ליישם בקלות, ולשמור עליו לאורך תקופה ארוכה מאד.

 

כך תנקו ותתחזקו את הדשא הסינטטי

  • שטיפה קבועה – הדרך הכי טובה לנקות דשא סינטטי היא פשוט לשטוף אותו. שטיפה עם מים וסבון לא רק שאיננה מזיקה לדשא הסינטטי – היא עוזרת מאד לשמור עליו מבריק, ומונעת הצטברות של אבק, בוץ, ושאר לכלוכים בתוכו. בנוגע לתדירות של השטיפה, כאן כדאי להפעיל שיקול דעת. בתקופות שאתם כמעט לא בחוץ (למשל בחורף) לא צריך להשקיע המון בשטיפה, ומספיקה שטיפה של פעם בחודש בערך. אם בקיץ אתם יושבים כל יום בחוץ – כדאי להקפיד על שטיפה שבועית. בכל מקרי אחרי שערכתם אירוח גודל מאד על הדשא – כדאי לבצע שטיפה כך או כך.
  • טאטוא – עוד דרך נוחה מאד לתחזוקה והניקוי של הדשא הסינטטי היא להבריש אותו עם מטאטא. לעתים, הדבר קל מאד ומאפשר שמירה על ניקיון באופן קבוע. היתרון בטאטוא זה שמדובר על שיטה שנחשבת נוחה יחסית ופשוטה מאד ליישום. שימו לב עם זאת שכדי לטאטא דשא סינטטי, רצוי להצטייד במטאטא רחוב, ולא במטאטא ביתי, משום שנדרש מטאטא עם סיבים קשים יחסית.
  • טיפול נגד מזיקים – באופן כללי, מזיקים נוטים פחות לרבוץ בדשא הסינטטי משום שכאמור הוא לא טבעי. עם זאת, אם למשל יש חיית מחמד – אפשר שהיא תמשוך אליה כל מיני מזיקים שהתנחלו בדשא הסינטטי. אין שום סכנה בריסוס הדשא הסינטטי והחומרים אינם פוגעים בדשא – והם עוזרים מאד לסילוק המזיקים.

 

והאם יש צורך בדבר נוסף?

ממש לא! ברמה העקרונית, שטיפה פשוטה היא הדרך המושלמת לשמירה על הניקיון של הדשא הסינטטי לאורך זמן. הדבר כמובן מחווה לנו, עד כמה מדובר על מוצר נהדר, משום שקשה לחשוב על דשא טבעי שיהיה כל כך קל לתחזק.

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן