כמה עולה להזמין חברת ניקיון לאחר שיפוץ?

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

  • דף הבית
  • כמה עולה להזמין חברת ניקיון לאחר שיפוץ?

בשעה טובה שיפוץ הדירה או המשרד הסתיים, אך למרות שציפיתם לקבל את המראה המושלם, קיבלתם שאריות צבע, אבק וטיח. דירה במצב כזה אינה ראויה למגורים.

כמות הלכלוך והאבק לאחר שיפוץ היא אינסופית!

זהו בדיוק השלב בו אתם מתלבטים האם לבצע את הניקיון היסודי (הנדרש) בעצמכם או שמא תבחרו להזמין חברת ניקיון מקצועית ואמינה שתבצע את עבודת הניקיון, וזאת מבלי לגרום לנזקים מיותרים לבית ובלי להוציא על כך הון תועפות.

המומחים של חברת פוליש תפארת ריכזו עבורכם מספר טיפים חשובים, שיסייעו לכם להתמודד עם הבלגן שהשאירו אחריהם השיפוצניקים, בנוסף התקשרו למספרי הטלפון של החברות שעדיין אופציונליות מבחינתכם ובקשו אף מחירון צביעת דירה מקבלני צבע או שיפוץ.

ניקיון לאחר שיפוץ – מחירים ומבצעים

ניקיון לאחר שיפוץ

למה להזמין ניקיון לאחר שיפוץ

סוף מעשה במחשבה תחילה

לפני סגירת העבודה עם השיפוצניק, דרשו להכניס סעיפים המחייבים אותו לפנות אחריו את הפסולת ולבצע ניקוי ראשוני לאחר ביצוע העבודה, וזאת מכיוון שחברת הניקיון איננה מחויבת לפנות פסולת בניין. ישנם בד”כ ימים קבועים של העירייה לפינוי פסולת בניין, אחרת מקבלים קנסות.

לקבל המלצה מחבר שמכירים

כמה ימים לפני סיום השיפוץ, בדיוק בשלב שבו אתם רותחים מזעם על השיפוצניק ששכח לבצע עבודה מסוימת, זכרו שהשיפוץ לא יימשך לנצח ובקרוב תאלצו להתמודד עם ניקיון הדירה.

התקשרו לבני משפחה קרובים ורחוקים, חברים, מכרים וקולגות מהעבודה ולבקש המלצות אודות חברת ניקיון לאחר שיפוץ. חברת ניקיון מומלצת, עם איש קשר אדיב ואמין שניתן לסמוך עליו.

תתפלאו לשמוע על חברות ניקיון נפלאות שעושות קסמים ועל חברות שהשאירו אחריהן נזקים, מכיוון שעשו שימוש בחומרי ניקיון שאינם מתאימים לרצפות הבית שלכם או ששפכו כמויות אדירות של מים ובכך למעשה, הסבו נזקים של אלפי שקלים לרהיטים ולארונות. חברת פוליש תפארת מתמחה בניקיון לאחר שיפוץ, תוך הקפדה יתרה על הפרטים הקטנים ועל שביעות רצונות המלאה של הלקוח.

חברת ניקיון אחרי שיפוץ – מה כתוב על החברה?

כעת, אמורים להיות ברשותכם מספר שמות של חברות ניקיון לאחר שיפוץ המומלצות על ידי המכרים שלכם, היכנסו לגוגל וחפשו מידע אודות חברות אלו. האם ישנן ביקורות שלילות מרובות אודות החברה? ייתכן מאד שתזכו לראות כמה פסקי דין כנגד חלק מהחברות ובכך תוכלו לצמצם מעט את הרשימה. חברת פוליש תפארת הינה בעלת מוניטין מעולה למעלה מ-20 שנה. גילי הבעלים הינו בעל מקצוע מוכר מאוד בענף.

התרשמות טלפונית

לפני הזמנת ניקיון אחרי שיפוץ, התקשרו למספרי הטלפון של החברות שעדיין אופציונליות מבחינתכם והתרשמו מהקול בצד השני. האם מדובר בבעל עסק שעונה לטלפון תוך כדי עבודה ומשאיר רושם של בעל מקצוע שעמוס בלקוחות בזכות מקצועיותו? הגעתם למשרד שמוכיח שהחברה מצליחה ואמידה? או שמא צלצלתם לבחור ששקט מסביבו, ופנוי לעבודה בכל יום שבו תרצו?

לעולם אל תפגינו לחץ בשיחות מול בעל המקצוע, כך תהיו פחות חשופים ללחצים הנוגעים לתשלום ולמהות העבודה שתבוצע. התנהלות נכונה מול בעל המקצוע תבטיח שהעבודה תבוצע לשביעות רצונכם, ובמחיר שווה לכל כיס.

מחיר ניקיון לאחר שיפוץ
ניקיון אחרי שיפוץ עם פוליש תפארת

הצעת מחיר בכתב

תחום הניקיון איננו מוסדר במדינת ישראל, כך שכל אדם יכול להציע את שירותיו לביצוע עבודת ניקיון דירה לאחר שיפוץ. לכן, חשוב מאד להתעקש ולקבל הצעת מחיר בכתב, הכוללת את השירותים שיוענקו לכם במסגרת ההתקשרות:

לדוגמא, חבילת ניקיון לאחר שיפוץ סטנדרטית, כוללת: פוליש רצפה, ניקיון יסודי של החלונות, התריסים, שקעים ומפסקים, פנלים, כלים סניטריים, דלתות ומשקופים. כמו כן, חברת ניקיון תבצע עבורכם גם ניקיון יסודי של ארונות המטבח, האמבטיה וניקוי יש הקרמיקה.

רק לאחר שתסדירו את התכולות, תוכלו לקבל הצעת מחיר אמינה, הכוללת את תוספת המע”מ. היו בטוחים שבעל מקצוע שיעניק לכם הצעת מחיר כתובה, לא ייזכר במהלך הניקיון שצריך לנקות את המרפסת עם חומר ניקוי מיוחד ש”לא דיברנו על זה”.

תשלום

חברת ניקיון לאחר שיפוץ מעסיקה פועלים, שמרכיב משמעותי מהשכר שלהם הוא טיפ מהלקוחות, מנהג נהוג בתחום זה. לכן, כחלק מחישוב העלות של הניקיון, קחו בחשבון תשלום טיפ לעובדים.

עליכם להיות שבעי רצון מעבודת החברה, ולכן שלמו רק לאחר שהחברה סיימה את הניקיון, מנהל העבודה עבר אתכם בדירה ותיקן את הליקויים אותם זיהיתם.

הכי חשוב, השתדלו להיות ערניים לתמחור נמוך בטלפון, הגעה של חברת הניקיון ללא ציוד המתאים לעבודת הניקיון ולנזקים אפשריים.

זה הבית החדש שלכם, ורק חברה מקצועית, אמינה ובעלת מוניטין כמו פוליש תפארת, תעניק לכם את הניקיון הטוב ביותר לבית שלכם. חברת ניקיון אחרי שיפוץ עם 100% שביעות רצון.

המלצות וידאו של לקוחות מרוצים
צפו בתמונות לפני ואחרי הניקיון

Call Now Button דילוג לתוכן