כל הפרטים אודות פינוי דירה בחינם

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

כל הפרטים אודות פינוי דירה בחינם

פינוי דירה בחינם הינו מושג בו אנו נתקלים מדי יום במודעות בעיתונים או ברשת האינטרנט, בייחוד כאשר אתם לקראתו של תהליך מעבר דירה או שמא עליכם לפנות דירה שהועברה אליכם בירושה, וכמות הבגדים, הרהיטים ומוצרי החשמל הנמצאים בדירה אינם מאפשרים לכם למכורה או להשכירה באופן מיידי.

בתקופה האחרונה הלכו והצטברו תלונות רבות כנגד עוסקים קטנים המציעים שירותי פינוי בחינם, כאשר מרבית התלונות עוסקות בחוסר שביעות רצון הלקוחות בעקבות העובדה שהמובילים פינוי מהדירה אך ורק את החפצים יקרי הערך, והשאירו מאחוריהם את שאר החפצים והאשפה. מעבר לעוגמת הנפש באי קבלת השירות הצפוי, נאלצו בעלי הדירות להזמין בעל מקצוע נוסף, בתשלום מלא לביצוע עבודת פינוי וניקיון לשביעות רצונם.

מאמר זה מרכז עבורכם את כלל הפרטים עליהם יש לשים דגש טרם פנייתכם לחברת פינוי המציעה את שירותיה בחינם.

ראשית נציין, ששום דבר לא ניתן באמת בחינם. חשבו על זה, בעל המקצוע יגיע לביתכם, לעיתים צוות של עובדים, יחד עם משאית ומכולת אשפה בכדי לפנות את תכולת דירתכם ולנקותה עבורכם. האם באמת יתכן ששירות זה יינתן לכם בחינם? כל בר דעת יידע שעסקה שכזאת חייבת להיות מבוססת על אינטרס משותף, בו אתם מקבלים דירה ריקה מכל חפץ, נקייה ומוכנה למגורים, ואילו בעל המקצוע מקבל לרשותו חפצים אותם יוכל למכור, ובכך לממן את העבודה אותה ביצע ולהשיא עבורו רווח מסוים.

אחרי שהבנו את האינטרס של חברת הפינוי, נזכרו כי גם לנו אינטרס חבוי, בפינוי דירה מחפצים שמעולם לא השתמשנו או חשבנו להשתמש בהם, וזאת מבלי לשלם שום תמורה לעבודה אותה קיבלנו. ולכן, אל לנו לפסול קבלת שירות זה, אלא להתנהל בחוכמה ולהתקשר בזהירות עם חברת פינוי בחינם.

זכרו כי כאשר העבודה משתלמת דיו, כמעט כל החברות מעניקות שירותי פינוי דירה בחינם. לכן, בחרו את החברה איתה אתם מתקשרים על סמך חוות דעת והמלצות מקרוביכם או באמצעות אתרים ופורומים אובייקטיבים ברשת האינטרנט, אל תתפתו לבחור בחברה המציעה שירות זה, אלא בחרו חברה גדולה, אמינה ומקצועית והציעו לה לבצע את העבודה עבורכם, גם אם איננה מציעה במפורש פינוי עזבונות בחינם.

טרם ביצוע העבודה, בקשו כי נציג החברה יגיע לדירה בכדי לבחון את תכולתה, במידה והעבודה משתלמת עבורו והוא יסכים לבצעה, חתמו איתו על הסכם עבודה מפורט, הכירו כי ניתן לחתום על חוזה גם אם לא משולמת עבור העבודה תמורה. חוזה העבודה אמור לכלול בתוכו את תכולת העבודה, קרי פינוי כל החפצים, האשפה והפסולת הנמצאים בדירה אל כל מקום בו יחפוץ נציג החברה, פינוי האשפה לאתר פסולת מורשה כך שלא תהיו חשופים לדו”חות של הרשות המקומית.

הגדירו את נושא האחריות לנזקים אפשריים לדירה או לבניין בעת המעבר, למרות שהעבודה מבוצעת בחינם, החברה היא האחראית לתיקון הנזקים ולא אתם אלו שאמורים לשאת בעלויות הנוספות. לבסוף הגדירו לוחות זמנים מדויקים לביצוע כל חלק בפינוי הדירה, המועדים המדויקים בהם תנקבו יאפשרו לכם לבצע את הפינוי במהירות ועל הצד הטוב ביותר.

פינוי דירה בחינם הינו שירות משתלם אם רק יודעים עם איזה בעל מקצוע להתקשר, ולהגדיר עבורו את התכולות המדויקות של העבודה שיעניקו לכם את הפינוי המושלם.

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן