טיפים לשמירה על ניקיון המשרד

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

טיפים לשמירה על ניקיון המשרד

אם תנסו לחשב לרגע איפה אתם מבלים את רוב שעות הערות שלכם אתם עשויים לגלות שהתשובה היא דווקא לא הבית, זה שאתם משקיעים זמן רב בעיצובו ובתחזוקה השוטפת שלו. במקום זאת, אתם מעבירים שעות ארוכות במשרד, מאחורי שולחן העבודה, עם הטלפון מצד אחד ועם לקוחות שדורשים תשומת לב ומענה לכל שאלה ובעיה. אם כך, גם אתם בוודאי מבינים עד כמה חשוב להשקיע בסביבת העבודה שלכם, לשמור עליה נקייה ולטפח אותה. בעוד חברת ניקיון מקצועית וטובה היא צעד בסיסי והכרחי עבור העסק שלכם, יש עוד כמה צעדים קטנים שיעזרו לכם לשמור על מרחב נעים ומזמין גם כשצוות הניקיון לא באזור.

סידור השולחן

הקפידו לסדר את השולחן בסוף כל יום. נכון, יש לכם המון ניירת, חשבוניות, דוחות ושלל מסמכים, ואתם גם מתמצאים בבלגן שלכם היטב. עם זאת, כשתגיעו בבוקר למשרד יהיה לכם נעים יותר למצוא אותו מסודר. אם זה לא מספיק, נסו לחשוב גם על המנקה שיגיע בבוקר ועל המשימה שמוטלת עליו. גייסתם חברת ניקיון למשרד והפקדתם בידי הצוות מטרה חשובה מאוד, אבל שולחן מבולגן יהיה קשה מאוד לנקות.

עודדו את העובדים לשמור על הסדר

חברת ניקיון לעסקים תדאג לכל צרכי הניקיון של המשרד, אבל זה לא אומר שהעובדים שלכם יכולים או צריכים להישען לאחור ולא לפעול למען הסביבה שבה הם חיים. ראשית, ישנן שעות רבות שבהן המשרד נמצא תחת אחריותכם ואחריות הצוות שלכם, בזמן שנציגי חברת הניקיון אינם בסביבה. אם הצוות שלכם יימנע משטיפת הכלים או מפינוי שאריות המזון שלו אתם עומדים לגלות ערימות פסולת לא נעימות (וגם לא ריחניות) עד תום ארוחת הצהריים. שנית, ככל שתעודדו את הצוות שלכם לשמור על סביבה נעימה גם כשאין בנמצא נציג של חברת הניקיון, כך תעודדו אותם להשקיע הרבה יותר למען המשרד הפיזי והעסק בכלל.

שמרו על הטכנולוגיה

הלקוחות שלכם מגיעים לביקור ומגלים שמסכי המחשב מטונפים, המקלדת מאובקת והעכבר נראה דביק גם מבלי שנגעו בו. כל בר דעת יסיק מיד שאתם – והעובדים שלכם – לא מאוד מקצועיים, מחויבים או רציניים. משרד נקי מעביר מסר חשוב ללקוחות שלכם, ואת זה חשוב מאוד שתזכרו. לכן, נסו להכניס לעצמכם נוהל יומי (או לכל הפחות שבועי) והעבירו ניקוי יסודי על מוצרי הטכנולוגיה שלכם, בעיקר המחשב הנייד, המסך, המקלדת והאביזרים הנלווים. חברת ניקיון מקצועית אולי תספק לכם סביבה נעימה ומפנקת, אבל כדי לתמוך בעבודתם המסורה של אנשי הניקיון, עשו גם אתם צעד קטן. אתם יכולים רק להרוויח מזה.

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן