חברת ניקיון בפתח תקווה

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

  • צריך ניקיון חד פעמי?
  • ניקיון לפני מעבר דירה? אחרי שיפוץ?
  • מחפש חברת ניקיון מומלצת בפתח תקווה?

פוליש תפארת הינה חברת ניקיון בפתח תקווה, המתמחה במגוון סוגי ניקיון לרבות: ניקיון לפני מעבר דירה, ניקיון דירות מקבלן, ניקיון לאחר שיפוץ, פוליש לרצפה, ליטוש שיש, חידוש מרצפות ועוד. מחירים אטרקטיביים!

מחירון ניקיון דירות

חברת ניקיון בפתח תקווה

יתרונות חברת ניקיון בפתח תקווה

צוות מקצועי לשירותך

החברה מעסיקה בהעסקה ישירה וקבועה, צוות מדהים של ניקיון בעל ניסיון וידע בתחום. החברה עושה שימוש בציוד מקצועי וחומרי ניקיון איכותיים, ידידותיים לסביבה ומהמתקדמים בתחום.

שביעות רצון מלאה

במשך שנות פעילותינו הרבות בתחום, אנו מצליחים להשיג את שביעות רצונם של לקוחותינו בכל פעם מחדש, וזאת בזכות צוות העובדים המיומן שלנו, המהווה את עמוד השדרה של החברה, כאשר המומחים לניקיון הינם עובדים אדיבים ואמינים, המקפידים על סטנדרטי הביצוע הגבוהים ביותר בכל עבודה.

ניקיון לאחר שיפוץ – כמה זה עולה?
מה כולל ניקיון דירה? הסבר

מנקים הכל כולל הכל!

חברת פוליש תפארת הינה חברת ניקיון בפתח תקווה, המעניקה שירותים מגוונים, הכוללים את כל סוגי הניקיון הנדרשים על ידי לקוחותינו. כאשר נשמח לעמוד לרשותכם בביצוע כל עבודות הניקיון הדרושות: פוליש לרצפה, הברקה וחידוש רצפות, ניקוי פנלים, ניקוי חלונות ותריסים, ניקוי משטחי אבן וקרמיקה, ניקוי ארונות אמבטיה, מטבח ובגדים.

פוליש לרצפה בפתח תקווה

בפתח תקווה, קרוב לבית

הצטרפו לאלפי לקוחות החברה, שבחרו בפוליש תפארת בתור ספקי השירות שלהם – חברת ניקיון מומלצת ואיכותית. חברת ניקיון בפתח תקווה עם צוות עובדים מיומן, מיכשור חדיש, חומרי ניקוי איכותיים והיכרות מוקדמת עם כל סוגי המרצפות והמשטחים. המטרה שלנו היא לייצר עבורכם מחדש את סביבת מגורים נקייה ונוצצת – ללא נזקים מיותרים וללא כאבי גב מיותרים. תוך 5-6 שעות נבריק את הבית מהיסוד. אין מה להשוות בין העבודה שלנו לבין עבודה של עוזרת בית רגילה.

סטנדרט עבודה גבוה ביותר

חברת פוליש תפארת מספקת את הסטנדרט הגבוה ביותר בתחום הניקיון, וזאת בזכות צוות עובדים מיומן המעניק לכל לקוח את המראה המושלם והנקי אותו הוא מצפה לקבל. מעל לכל ניצבת רוח חברת פוליש תפארת, המבוטאת באמצעותם של מפקחים ומנהלי פרויקטים, המוצבים באתרי הלקוח שלנו, ומוודאים כל העת ששירותי הניקיון המסופקים להם, הינם ברמת הניקיון הגבוהה ביותר ולשביעות רצונם המלאה.

ניסיון ומוניטין רב שנים

במידה ואתם מחפשים חברת ניקיון בפתח תקווה, אנו מזמינים אתכם להתרשם מהשירותים אותם אנו מעניקים במסגרת פעילותינו רבת השנים בענף הניקיון המקצועי. המוניטין הגבוה אותו צברנו בקרב מאות לקוחות מרוצים, הניסיון והידע המקצועי הנרחב, מאפשרים לנו להציע לכם את שירותי הניקיון ברמה הגבוהה ביותר, תוך כדי הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר שיהפכו את הדירה שלכם לנוצצת ומלאת ברק.

פוליש לרצפה בפתח תקווה – זו המומחיות שלנו

חברות רבות מצהירות על מומחיות בתחום הפוליש. אלא שבמקרה של “פוליש תפארת” מדובר במומחיות של ממש, באחריות. שירות פוליש לרצפה בפתח תקווה, יסייע לכם להסיר את כל הלכלוכים העקשניים שמסרבים לרדת בשטיפה רגילה, לרבות כתמי שמן ושריטות. השילוב של מכונת פוליש וחומרים מקצועיים, מאפשר הסרה מהירה של כל סוגי הלכלוכים + השגת שכבת הגנה איכותית מפני לכלוכים עתידיים. באמצעות פוליש לרצפה בפתח תקווה, תקבל תוך שעות רצפה חדשה ונוצצת. התוצאה הסופית הינה מפתיעה ולא פחות מ”וואו”!

חברת פוליש תפארת מספק מגוון שירותי ניקיון ופוליש, ביניהם תוכלו למצוא:

  • ניקיון שוטף של בתים פרטיים, דירות ומשרדים
  • ניקוי יסודי של מרצפות, חלונות ותריסים, קרמיקה, ארונות אמבטיה, מטבח ובגדים
  • ניקיון לאחר שיפוץ, קבלת דירה מקבלן, ניקיון לפני כניסה לדירה
  • שירותי פוליש לרצפה וחידוש רצפות: פוליש ווקס, פוליש קריסטל, ליטוש שיש

חברת פוליש תפארת נמצאת בשורה הראשונה של חברות הניקיון בישראל בכלל ובעיר פתח תקווה בפרט. אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר עוד היום ולקבל הצעת מחיר מפתיעה עבור שירותי חברת פוליש איכותית!
חייגו עכשיו: 1-700-700-839

Call Now Button דילוג לתוכן