חברת ניקיון בבית חדש

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

בשעה טובה נמסר אליכם מפתח הכניסה לביתכם החדש, אולם בעקבות שאריות הצבע והאבק הנמצא בכל פינה הבית החדש נראה כמו חורבה? זהו בדיוק הזמן להתקשר לפוליש תפארת – חברת ניקיון בבית חדש שתבצע עבורכם את העבודה בצורה האיכותית והמקצועית ביותר, מבלי לגרום לשום נזקים לריצוף החדש, לקירות הצבועים, לארונות החדשים והכל במחירים תחרותיים ואטרקטיביים.

שירותי חברת ניקיון בבית חדש

בית חדש טומן בחובו התרגשות גדולה, המלווה באינספור פרוצדורות מול הקבלן או המוכר, הרשויות השונות והמובילים. אולם, חבל שדווקא את הכנת הדירה לקראת מעבר המשפחה מחשיבים אנשים רבים כמטלה בדרך אגב בה ניתן לטפל ביום המעבר עצמו, שכן דווקא ביום זה מתגלה כי ישנן שאריות צבע ורובע על גבי הרצפה, טיח על החלונות והמתגי האור והשקעים, והררי חול ואבק בכל מקום בבית.

זהו בדיוק השלב בו אתם יכולים להרים ידיים ולהחליט לחיות עם הזוהמה או להתקשר לחברת פוליש תפארת, שתשמח להסיר את כל שאריות הבנייה שהותיר אחריו הקבלן או השיפוצניק, להכין את הבית למגורים באחת מחבילות הניקיון הייחודיות הכוללות בין היתר:

  • ניקיון אבק יסודי מארונות המטבח והאמבטיה, דלתות ומשקופים, כלים סניטריים ואמבטיות
  • ניקיון שאריות חומרי בנייה מהחלונות והתריסים, מתגים ושקעים, מהקרמיקות ופסיפסים
  • ניקוי פאנלים ורצפות מכתמי צבע, רובע ושפטכל
  • טאטוא ושטיפה יסודית של רצפות הבית באמצעות מכונת שטיפה ייחודית
  • פוליש לרצפה, המותאם לסוג האבן ממנה מרוצף הבית החדש
  • ועוד מגוון שירותי ניקיון מתקדמים בהתאם למצב בו נמצאת דירתכם החדשה

בחירה חכמה של חברת ניקיון בבית חדש

חברתנו הינה החברה המתקדמת ביותר בכל הנוגע לשירותי ניקיון טרם הכניסה לבית חדש או לאחר שיפוץ, כאשר יעידו על כך שנות פעילותינו הרבות בתחום ואלפי לקוחות מרוצים איתם עבדנו לאורך השנים. למרות המחירים האטרקטיביים והתחרותיים אותם אנו מציעים, רמת השירות שלנו איננה נופלת ואף עולה על מרבית החברות הפועלות בתחום, וזאת בזכות אמנת השירות בה אנו דוגלים ועל פיה אנו מעניקים ללקוחותינו את שירותי הניקיון המתקדמים ביותר שיש.

פוליש תפארת – חברת ניקיון בבית חדש

חברת ניקיון בבית חדש מחויבת להעניק ללקוחותיה את השירות האיכותי ביותר, שכן על בסיסו תיכנס המשפחה לביתה החדש, ולכן רק צוות עובדים מקצועי ומיומן יספק בעבורכם ניקיון אבק יסודי והסרה מוחלטת של כל שאריות הבנייה, יעמוד בלוחות הזמנים שיאפשרו לכם לפנות את הבית הישן ולהעביר את החפצים לבית נקי ומצוחצח בו תוכלו להתחיל את דרכם החדשה יחד עם פוליש תפארת.

Call Now Button דילוג לתוכן