הזמנת חברת ניקיון לאחר שיפוץ

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

שירות משתלם במיוחד

שיפוץ הדירה מתקרב לקיצו ואתם מתחילים לדמיין את הרגע שאחרי. אתם כבר מפנטזים על הרגע הזה שבו הפועלים יעזבו את הבית וישאירו אתכם עם הסלון החדש, עם המטבח המאובזר ועם חדר האמבטיה המבריק שלכם. עם זאת, ייתכן שבדמיונכם אתם מדלגים על פרט אחד חשוב מאוד. בזמן השיפוץ, ואין זה משנה האם מדובר בשיפוץ כללי או בשיפוץ של חדר אחד בלבד – מתמלא הבית כולו באבק ובלכלוך.

החלפת רצפות מחייבת שימוש בחול, טיוח וצביעה משאירים סימנים רבים, ואין ספק ששיפוץ חדר האמבטיה גורר לא מעט אבק. כעת ניצבות בפניכם שתי חלופות. אפשרות אחת היא ללבוש בגדי עבודה ולהתחיל לקרצף את הבית, אפשרות שתגבה מכם זמן יקר וגם לא מעט מאמצים פיזיים. אפשרות נוספת היא להיעזר בשירותיה של חברת ניקיון מקצועית שתחסוך לכם זמן ואנרגיות, וגם תבטיח לכם איכות גבוהה יותר. שירות ניקיון לאחר שיפוץ הינו משתלם במיוחד וחוסך המון עבודה (ונזקים) בבית.

ניקיון לאחר שיפוץ

למה דווקא חברת ניקיון?

חברת ניקיון היא ללא ספק פתרון אידאלי. ראשית, ניקיון אחרי שיפוץ הוא פרויקט מורכב מאוד, כמעט כמו פרויקט השיפוץ עצמו. כדי שהבית יחזור למצבו הנקי נדרש ניקיון מקיף שכולל לא רק שטיפת רצפות ומירוק אבק מהרהיטים, אלא גם ניקיון מעמיק בארונות המטבח, מאחורי המקרר ובפינות הנסתרות ביותר בפאנלים ובחדר האמבטיה. חברת ניקיון תעמיד לרשותכם צוות מקצועי ומנוסה, שיצטייד בחומרי ניקוי מצוינים ובציוד מתקדם, הכל כדי לסייע לכם להחזיר לבית את המראה הנקי והמבריק שלו, זה שאבד במהלך השיפוץ. במידת הצורך תוכלו להזמין גם שירות פוליש, שהוא שירות חשוב בעיקר לאחר שיפוצים משום שהרצפות שלכם עשויות לספוג נזקים משמעותיים במהלך העבודות. ניקיון לאחר שיפוץ בכל מקרה כולל קירצוף של הרצפות ע”י מכונת פוליש, להסרת כתמי צבע וכו’.

כך תבחרו חברה מקצועית

בהזמנת ניקיון לאחר שיפוץ, כדאי לבחור חברת ניקיון מקצועית וטובה מומלץ שתיעזרו קודם כל באנשים שאתם מכירים. בקשו מחברים ומבני משפחה שיתנו לכם המלצות על חברת ניקיון טובה שאיתם עבדו, וגם קולגות יכולים לעזור לכם שכן חברות ניקיון רבות עובדות באופן קבוע גם עם בתי עסק. זכרו לבדוק לא רק את שורת המחיר הסופי, אלא גם את הפרטים הקטנים שמרכיבים את ההצעה. כך תדעו מראש האם שירות הפוליש כלול במחיר או לא, כמה עובדים צפויים להגיע אליכם, כמה שעות מוקצבות לכם במסגרת הצעת המחיר ומי אחראי לאספקת הציוד והחומרים.

הדרך היחידה שבה תדעו האם אתם מקבלים הצעת מחיר טובה עבור ניקיון לאחר שיפוץ היא לבדוק את האותיות הקטנות, ורק לאחר מכן לבחור חברת ניקיון שתחזיר את הבית למצבו הטבעי, האסתטי והנקי. חברת פוליש תפארת מספקת הצעות מחיר קשיחות, שאינן משתנות בהגעה לבית. כיום ניתן לשלוח אלינו נתונים בסיסיים על הדירה, ואנו נספק הצעה משתלמת תוך דקות. תנו לנו להפתיע אתכם עם הצעה משתלמת!

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן