בית ראשון או שני?

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

המשרד כבית

ארבע הקירות שמקיפות אותנו כמעט כל יום, במשך שעות ארוכות – הן קירות הבית או המשרד? סביר להניח שחלוקת השעות היא כמעט שווה, ואם נהיה כנים ככל הנראה חלק ניכר משעות הערות שלנו עובר דווקא במשרד. מאחר וכך, חשוב לנו כעובדים וכמנהלים לטפח סביבת עבודה נעימה ומכבדת. כמה שפחות רעש, כמה שיותר סביבה מטופחת וכמה שיותר עבודה טובה ויעילה. זוהי בדיוק החשיבות של ניקיון משרדים, וזוהי הסיבה לחשיבותה של חברת ניקיון למשרדים.

סדר וניקיון במשרד

חברת ניקיון למשרדים היא בוודאי הדרך הטובה והפשוטה ביותר לוודא שסביבת העבודה שלכם היא נעימה ונוחה ביותר – גם עבור העובדים וגם עבור הלקוחות. פחי זבל העולים על גדותיהם, כיור עמוס בכלים מלוכלכים, שולחנות מלאי אבק וחדרי שירותים מטונפים – כל אלה הם גם סכנה בריאותית לבאי המשרד, וגם משדרים על זלזול והזנחה, מסר שבוודאי אינכם רוצים להעביר לאיש. לא לעובדים שלכם ולא ללקוחות הקיימים או הפוטנציאליים שלכם.

קוראים למקצוענים

כדי להימנע ממצבים אלה, של פחים מלאים ושירותים מטונפים, מומלץ לאתר חברת ניקיון למשרדים אשר יכולה לספק את השירותים הדרושים בדיוק בעבורכם. כמה תדירות הנקיון הדרושה אצלכם? מה גודל המשרד? אם מדובר על משרד קטן יחסית, הכולל מספר עובדים קטן למדי, ייתכן שתסתפקו בצוות קטן של עובדי ניקיון. חברה גדולה המתפרשת על פני שטח כולל גדול, זקוקה לצוות גדול יותר כדי שניתן יהיה לספק את שירותי הניקיון בכל משרדי החברה. ומה לגבי ציוד הניקיון? גם את הנושא הזה אפשר להשאיר למקצוענים ולוודא במסגרת ההסכם שהנושא הזה גם הוא בטיפולם. כך תחסכו לעצמכם משימה נוספת ותתנו למי שבאמת מבין בזה – לדאוג למה שצריך.

תחזוקה יומיומית

ניקיון משרדים הוא פרויקט חשוב ומתמשך, וללא ספק חברת ניקיון למשרדים תעזור לכם לעמוד בו בהצלחה מרובה, אך חשוב להדגיש את הצורך בתחזוקה יומיומית. שמירה על ניקיון המשרד צריכה להיות מטרה משותפת לכולם, בעיקר למי שנמצא במקום מידי יום ביומו. כפי שכל אחד מאיתנו שואף ליצור לעצמו סביבה ביתית וחמימה על ידי תליית תמונות של המשפחה או הבאת ספל הקפה האהובה אל המשרד, כך אנחנו צריכים לשמור על הניקיון כאילו היה זה ביתנו שלנו. הקפדה על כך שהעובדים ישטפו את הכלים שלהם או יסדרו את השולחנות שלהם – היא הקפדה חשובה שתסייע להקנות הרגלי סדר וניקיון במשרד, מה שיסייע לשיפור פני החברה גם בפני העובדים עצמם, וגם בפני הלקוחות.

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן