בחירת חברת ניקיון מקצועית לביצוע פוליש לרצפה

צריכים פוליש לרצפה?
ניקיון לפני מעבר דירה? ניקיון אחרי שיפוץ?
רוצים ניקיון יסודי במחיר אטרקטיבי?

אחת הדרכים היעילה לשמור על הריצוף מלא ברק וממש כמו חדש, הוא על ידי ביצוע פוליש לרצפה. את הפוליש מבצעים בדרך כלל כל כמה שנים, בעת כניסה לבית חדש, לאחר שיפוץ או בכל פעם שהרצפה בבית איבדה את הברק הטבעי שלה. אנשים רבים חשים כי הרצפה אינה מבריקה ואינה נראית במיטבה ושוקלים להחליף ריצוף, אך זוהי טעות, כיוון שפוליש מאפשר לאותם דיירים לקבל רצפה מבריקה, ממש כמו חדשה. לכן, דקה לפני שאתם שוקלים להוציא כספים רבים על ריצוף חדש, כדאי לבדוק אופציה של פוליש, בטוח לא תתאכזבו.

מה זה פוליש ואיך זה עובד?

פוליש הוא שם נרדף ליטוש מרצפות ואותו מבצעים על ידי מכונות קרצוף מיוחדות וחומרים ייחודיים להברקת הרצפה. פעולות אלו ושימוש בחומרים מיוחדים מאפשרים לרצפה להיראות במיטבה חלקה ויפה יותר מכפי כשהייתה בעבר. ישנם כמה סוגים של פוליש אום כדאי להכיר טרם תחילת ביצוע הפוליש, אך מה שלא פחות חשוב הוא – התאמת הפוליש לסוג המרצפות שברשותכם, כך שתתקבל תוצאה טובה ביותר.

סוגי פוליש לרצפה

לכל ריצוף יש סוג פוליש וחומרים מסוימים המתאימים לו כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר. בבואכם לבחור חברה המספקת שירותי פוליש, חשוב לספק ידע אודות סוג הריצוף שברשותכם, כך שהחברה תתאים לכם בקפידה את החומרים ובסוג הפוליש המתאים לה. כיום ניתן למצוא שלושה סוגי פוליש היעילים לקרצוף והברקת הרצפה, בואו נכיר אותם:

פוליש ווקס – פוליש ווקס הוא זול ביחס לסוגים אחרים, והוא נפוץ יותר במשרדים ובמרחבים גדולים במיוחד כגון – אולמות תצוגה, אולמות אירועים, לובי של בניינים ועוד. פוליש זה מבצעים באמצעות מריחת שעווה מותכת על גבי הריצוף והוא מעניק להם מראה מבריק. מכיוון שהוא מחזיק לזמן קצר יחסית, לא מומלץ לבצע אותו בבתים פרטיים.

פוליש קריסטלי – הוא היוקרתי ביותר והוא מעניק לרצפה מראה מבריק וסוגר את השריטות. פוליש זה נעשה על ידי הכנסה של חומר מיוחד לתוך השכבה העליונה אשר קיימת באופן טבעי בכל מרצפת באמצעות פעולת קרצוף. פוליש ווקס מתאים לסוגים שונים של מרצפות, לקרמיקה, גרניט פורצלן, שיש מרצפות טרצו ועוד מגוון סוגי רצפות נוספים, כאשר בסיום התהליך מתקל מראה חלק אך לא מחליק.

פוליש אקרילי –את פוליש האקרילי מבצעים לרוב לאחר פעולת הקרצוף על ידי מכונות פוליש ייעודיות בעלות חומרים אקריליים מיוחדים להברקת הרצפה. בפוליש אקרילי בדרך כלל נעזרים במרחבים גדולים כדוגמת משרדים גדולים, קניונים, מרכזים גדולים בכל מקום שיש שבהם כמות גדולה של אנשים בשגרת היום יום. על ידי מריחת חומר האקריל מתקבלת שכבה אטומה המגנה על הרצפה מפני שריטות, כתמים, נוזלים ועוד. למעשה, השכבה מגנה על הרצפה בצורה מיטבית, כך שמתקבלת רצפה מבריקה.

מאמר קודם
מאמר הבא
Call Now Button דילוג לתוכן